Can´t stop thinking about you

Hemma efter en lång dag :)
Theo kom varfall förbi en stund så a lite med han, sen så var jag tvungen bege mig mot stallet för att jag hade ju då jour tog in hästarna gav dom mat, mockade så chilla jag ett tag sen så gick jag runt G-vik med 'Sparven emma skritta Chili :) pigga och glada är dom då imorgon tror jag nästan att båda ska få sig ett lättare pass ;) dom ska ju tävla dressyr i helgen! x) hihi men nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar upp imorgn... skola


2a denna omgång + 2a totalt= kvalade lag SM :D kul!

nu på kvällen så vart det en aning rörit... hoppas det löser sig och allt går bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De gick bra till slut, men de tog sitt tag, stackars jaily :(



Jag tycker allt dom ska få vila båda två idag, tisdag :) tänk så tuffa 3 dagar de varit.. Kram

2010-05-11 @ 01:32:19
URL: http://emmadysholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0