en strutts och en turbo nisse ;)

Ja nu har man då gjort årets första dressyr start ;) hahaha ja och det gick ju inte lysande, en gås och en turbo nisse ;) men dom är så himla söta hahaha jag kunde inte annat än att skratta åt sparven nog är han gullig allt!! ;) så himla fin på framridningen och i collecting ring sen på banan vet jag inte vad som hände :O men men han va söt... tror dock ja kom sist men va fan någon måste ju det också! ;) hehehe

Så Chili var det samma dock när han kom in på banan var det någon i skogen! :O så han vart helt tokig och spänd så gick han och kolla dit hela tiden men men det är klart om jag savlet honom bättre så men men de är mina små gubbar och dom gick som små turbo nissar på banan så va fan de är ju hoppe ponnyer ;)

JAJA nu ska jag snabbt klä mig och till stallet och göra klart det sista tror jag ska puttsa upp lite grejer och så får vi se vad jag gör sedan? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0