Härlig dag! :)

hemma efter en LLLLÅÅÅÅNNNGGG dag i satllet! :) for dit imorse för att vi hade ju då jpur så gav hästarna så släppte vi ut dom, så mockade jag åt Sparven och Exilia i "hingstallet" så mockade jag sparvens box i lilla stallet sedan så hade mamma mockat Chilis box så jag böt vatten och fixade sedan så gick jag en sväng med Chili :)
Så vare träning på ängen igen, riktigt kul han var så himla fin idag med vilket tryck han har! :)
sedan efter träningen så åt vi lunch me laget, micke + mamma/lagledare så
gick vi igenom lite om strömsholm mm :) mycket trevligt!

Så efter middan vet jag inte vart den tog vägen.. haha som vanligt! men varefall så har vi släppt ihop Sparven och Eliganth de verkar  trivas tsm, sparven lekte massor hur glad  som hällst sedan så stod de och klia varandra så himla mysigt! :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0