Lag SM nästa! ;)

Hemma nu efter en riktigt luckad helg jag är så himla nöjd över alla runder jag gjort i helgen! :D
Fredag: Red jag LA med båda: dom var superfina 6a med Chili, så hade jag några ned slag med sparven men de var mitt fel som det har varit hela helgen han var super fin fick en riktigt bra känsla med en härlig rytm! :D

Lördag: Red Msv B debut med Sparven, hade 5nedslag men han sköte sig utmärkt hoppade så himla fint fick en bra känsla och allt så himla kul mer än nöjd! :D
Laget: Red laget med Chili ett pett på B hindert i en kombination, gick lite väl fort in... men han var super fin hoppade kanon <3 hihi men vi vart tvåa och får åka på Lag SM på strömsholm om ca 1 månad! Fy fan vad kul!!! :D 
de andra som red var
Olivia-Pepita 0 fel
Denice-Exilia 0fel
Lydia-Vea 12fel

Söndag: Msv B ramlade jag av, jag tckte att vi skulle hoppa mega stort låg helt fel käns bra att han börjar bli så hinder klok att han stannar i ett såfdant lägge! :) jag landade på fötterna och gick ut med ett leende han hoppade så jävluskt bra asså helt klockrent så himla fin härlig känsla och allt <333 lille gubben!
LA med Chili vart 3a med ett nedslag, men red raser fort 6sikunder snabbare än den snabbaste B-ponnyn de ni ;)
Bäst gubbarna<3


Msv B Älskar dig! <3


Msv B haha chili ju längre jag sträker på benen ju fortare går det jiihhoo ;) hahah så söt han e <3


Någon som tyckte det var kul? ;) hhahah sötis! <33


Msv B <33 älskar dig!<3

tänk vilken tur jar har som får ha så underbar hästar <333 Tack! <3

Kommentarer
Postat av: denice

har du når bilder på mig? =)

2010-05-10 @ 20:07:13
URL: http://dindenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0