kolla in! :)

soffan e gode skön så här på kvälls kvisten ;) ja idag åkte jag med SH till PRK med Sparven och Vipor gick ändå mycket bättre än igår så då får han följa imorogn med ;) hihi Chili red jag lite på plan han var lite utråkad av dressyr ;) ahah men han följer imorgon också! xD hihi
Det har varit så underbart skönt ute idag vid 8 hämtade Li pizza så ät Jag, Emelie, Emma, Bella, fam skarin och mamma ute på verandan så himla mysigt =D Eller jag åt sallad men ändå! vi har det allt mysigt vi ibland ;)

imorogn ska jag duscha sparven han har då rullat 20 varv utan täcke i leran, han är alltså brun ponny nu! ;) hehe
så knoppa borsta puttsa packa ;)

kolla in näsviks nya snygga hemsida"! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0