What?

god morgon :) nu sitter jag  mitt rum sjukt trött funderar på att sova till kl 10... men vet inte riktigt hur jag ska göra om jag ska gå upp... svårt beslut ;) hihi jaja idag blir det ju som vanligt då skolan går till kvart över 4.. suck
har stuga, Svenska, Matte och sönthäst kul va? :O nää men varefal ikväll blir det
eva lektion med Sparven så ska jag nog ut en sväng idag igen med Chili han tycker det e så mycket roligare :) höhö men men nu ska jag nog ändå gå upp!

Så en fråga jag såg att jag ite finns med på TDB på klasserna under SMett men klasserna och allt har blivit registrerat och jag finns med som ryttare och häst men varför finns jag inte med på klasserna? någon med samma problem? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0