dålig uppdatering!

helt galet att jag aldrig bloggar typ... :O HAHAHA
Jaja men har väl varit för trött ;)

Ja men sak samma, igår vart det en ute tur med Spirv, Emma/yinthe och Madde och Hanni som vanligt var min lilla pärla lite väl pigg så han fick galoppera av sig lite i snön på ängen, det tyckte han var kul! :D
Eftersom mor är i stockholm kunde jag inte fara till Luleå och träna för sary igår.. :/ synd..

Men varefall så vill vilade chili och nu ska ja bege mig till stallet snart för att rida och göra klart allt där! :)

Btw: tog snigeln till skolan idag :) haha orkade it vänta i stan till 2.. men nu måste jag dra harre bäst pusshej!

skerv då engelska nationela nyss, gick ju som det gick men men... hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0