fina ponnyer <3

Helt alvarligt, ponnyerna sköte sig prima ballerina idag :)
Chili var imponerande fin, lugn och stabil helt igenom och allt SÅ kul! =D
Sparven fick sig ett Eva pass, var riktigt fin men blev lite upprörd vid framdelsvändning
tyckte det var konstigt, men även det pallade han med sen.

Har en liten fundering, om man har ont i halsen, det spränger i öronen, huvudet värker, orkar inte prata och man är super snorig kan man klassa det som halvt frisk? eller ska man säga till sig själv att man kanske måste varva ned en dag eller två för att åtehämta kroppen...
Som stalltjej är jag ingen som känner efter, eller vill bli det minsta sjuk.. så jag är inte den som stannar av för lite snuva men idag känns det inte okej alls.
Man kanske måste vila en dag? :/

Ska känna efter imorogn hur jag mår och vad ja känner i min kropp...
om jag dricker te lägger mig under värmefilten och tar en iren kanske allt är borta imorgon! hoppas!!!
Tror jag kör på den metoden!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0