Jour-rida-fixa-hoppa?

hemma nu från första skola dagen dvs Måndag IGEN...
Ridit maetrix på skolan idag, han var riktigt fin, dock försökte han bocka av mig lite då han vart suris då ja skulle rida ihop honom x) thihi sötis!

Men sen samhälls, vilket jag tar mig fram i ;)

Nu ska jag snart bege mig till stallet för att ha jour sen så får vi allt se om jag ska hoppa någon häst idag eller hur det blir men ska varefall rida lille Chili, sparven ska nog få sig lite masage :)

Men men allt ka  hända under en sådan dag! ;)

igår sköte sig sparven mycket mycket bra! :D allt börjar falla på plats och jag börjar känner mig mer bekväm med honom än någonsin, tror vi börjar växa ihop ännu mer nu! Det känns super och tilliten kommer allt mer och mer! :)
Min älskade lille pojke, så som vi kämpat <3

Nu ska vi verkligen kämpa vidare och ser sjukt mycket fram emot ett underbart år med mina små hjärtan! <3
Blir att lägga upp deras och min tränings planering snart! ;) hahah MIN framförallt!!!! hahahah

Nå nu ska jga verkligen äta och sen dra så jag hinner mocka före alla hästar ska in! :)


från sommaren 09...


micke träning sommaren 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0