mat???

hemma nu :) fick skjuts av världens bästa mormor!!! :D
varit ute och kört med poker, sen svenska, så idrott så underbara sköthäst... elleR?
Inte kul idag kan jag säga rykte Q´s man det är ingen lek..

Nu ska jag se om jag hittar något att äta eftersom INGEN är hemma i detta hus så blir det juu då kanske typ nudlar ellernågot ORK it göra mat!!!

Nä så är man snorig, ont i öronen, halsen och huvudet nog fan kan man klaga!!! :O

Men nu ska jag äta sen stallet till mina <3 då blev jag plötsligt mycket piggare med en tanke på dom ;)


kul att man tappar bort en ny id foundatin för typ 500kr..
känner att det sved i plånboken och så tappar man bort den...


ska leta igenom hela huset hos min far sen, men nu mat sen stallet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0