:(

Hemma nu :)
Ponnyerna sköte sig bra idag med! :)

vart ut en sväng och sen dressyr med Chili, han drog några bockar men annars helt ok! :)
sparven fick ett hederligt dressyr pass, han vatr gode pigg så drog ja på nalta musik vilket gjorde att han vart ändå piggare men ändå fin!! :D

Så kommer man hem och får bli jävlat AAASSS sur och jävla ARII och besviken...
Jag trodde fan att man kanske om vi till och med RINGER kan man väl för fan kolla ordentligt!!!!????

Vissa saker gör mig så jävla gud förbanad, speciellt när jag säger men 100000% säker att jag HAR skrivit det!!!
Man kan visst inte lite på att de kollar eller?  Nääää fy vad sur jag blir!!! :O

Nu ska jag plugga program, vilket jag måste kunna imorogn och har inte ens börjat BRA!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Kulan

damn låter tufft, jag förstår inte hur tjejer klarar av sina svängningar sådär. jag brukar vara nöjd med att vara allmänt glad hela tiden =)

2010-11-13 @ 13:36:27
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0