GUMMAN.. <3

Kom på att jag inte heller berättat att våran lilla prinsessa flyttat till Luleå till en tjej som heter Li.
hon flyttade den 29 oktober, men jag tror att jag inte riktigt hajat att hon inte är våran längre...
eller nä jag har inte accepterat det ännu...
Känns jävligt tomt när man går förbi boxen och är van att en glad liten häst kollar upp och hälsar på en och så gör det inte det, utan boxen ekar tom. likaså när man passerar hagen och är van att mötas av ett glatt gnägg men inte gör det längre... de är som att när man gr förbi varje dag så väntar man att hon ska stå där igen, men hon gör ju inte det...:'/ Det skär fan i hjärtat att lilla prinsessan har flyttat från oss...
tåras fan i ögonen...
Hon kommer få det super bra hos Li, men vad ska man säga vi har ändå ridit henne i ca 4 år och så ägt henne 3år så klart man kommer sakna henne, våran Mimosa Larsson! <3
löshoppning
Mamma och måsen
sötis!
<3
En super gammal bild, måste vara tre år sedan HAHAH
FIN FLICKAN!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vacker mimsan!

2010-11-05 @ 23:13:01
Postat av: Susanne

Vacker mimsan!

2010-11-05 @ 23:13:25
Postat av: Ida olsson

Sv: Jo hon är självaste skönheten!:) <3

2010-11-06 @ 11:39:55
URL: http://idamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0