härlig kväll :)

vart en härlig kväll igår, med mycket trevligt folk! :D
Hihihih jaja..
startade ju Tiff 90cm hon var sjukt duktig.. men man kan verkligen säga att det var lod svett och tårar!
första hindret s smäller flaggern jävla flaggan i väggen svin hårt så Tiff gumman vart rädd hoppade åt sidan oc s smäller hon huvudet  min näsa, så ja redan där började jag blöda massor med näsblod... men evis som man är red jag och delvis med en hand för att torka bort lite.. haha ändå fult! bland såg jag ingetför tårarna ran typ massor oj ojoj men hin var annars SUPER fin! :D hon har ju aldrig startat förut så hon var duktig! :)
NÖJD!!!! :D
Nu ska vi dra tll stallet pusshej! :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0