Härlig kväll! :)

Hemma nu, efter en härlig kväll med Elin, Madde, Fanny, Lars, Ante, Peter med flera ;)
Så himla härligt, och nu när man kört hem är man då AS kall och fryser som fan..
inte kan man sova då!? :O haha
Vart vare fall att bada en sväng i jacuzzi sjukt skönt! ;)
Tog bara ett tag för mig att ta mig i.. tänkte inte bada men så kom dom in och sa ungefär så här
-Med eller utan kläder ska du i..
så jag då, men jag har ju min mobil på mig den blir ju förstörd ;)
Då ansåg dom att man fick offra vissa saker här i livet, och i detta sammanhang var det då min mobil..
Så efter en stund när dom princip tänk dra/bära ut mig i den så valde jag själv att gå i den ;) (utan kläder då så klart!) haha ja men tur det för det var sjukt kul och skönt! ;)
Så tack för en härlig kväll alla! :D nu ska jag bege mig mot sängen tror jag ska slå på en film och sova riktigt gott! ;)
Sov gott världen! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0