hel helg med dressyr

Hemma nu..
Vart en hel helg med Dressyr kan man säga x)

Vart lite inspererad också.. när ja köper en stor häst ska jag lär
den piff och puff m.m så man kan leka runt lite med det ;) Hahah ändå coolt.

Men den inperation jag fått i helgen satt jag mig in i ett dressyr pass med Chili.
Han var pigg och så i början men riktigt fin sista stunden i traven! :D
Emma satt upp en sväng, så sen vart det full fart på chili... ;)
Men han är så sjukt fin! <3

Men nu ska jag göra mig klar för natten! :) sov så gott!

Ja är sjukt trött och började just fundera på vart jag lämnat
min lilla kamra, jag har till och med tagit någon bild i helgen!
IMPONERANDE! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0