Skön kväll :)

hemma igen, vart att mocka och göra mat m.m. medans min lilla mor red Måsen för Eva! :)
han pussa på de små ponnyerna, vad kan man säga mer än att jag älskar dom? ;)


puss på dig gubben! <3

Så fick jag ett önskemål om mer bilder, det ska jag väl kunna fixa :) de enda som har varit problem var att där ett tag fick jag it ut nå bilder.. sen så är det nå fel när man koplar min telefon till datan så inga bilder går att se i datan.. weird... jaja men nu ska jag verkligen skärpa mig och ni ska få allt fler bilder ;)
LOVA att skälla på mig om inte mina lovade bilder kommer ut! ;)

Vad vill DU/NI se för bildeR?? :)

nu ska jag sjunka djupt ner i soffan och drick te :D

Kram Ida


Kommentarer
Postat av: sanna

bild (y) :D

2010-10-19 @ 22:46:39
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket mer häst- och rid/tävlingsbilder :)

2010-10-19 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0