to sleep in heaven ;)

God kväll ;) HAHA
vart som sagt att snöra ihop lite saker i mitt rum ifall någon skulle få för sig att kolla in x) HAHA
Ja så var jag snäll flicka och hjälpte till lite hemma ;) thii

Sen så vart det då stallet då jag mockade och gjorde mat till alla 3 hästar :)

så gick jag upp till Emma en stund, alltid lika trevligt. sSå hade jag tänkt sno Emmas katt Nisse dom är ssååå gullig ;)
(jag brukar inte tycka om katter, då våran gamla katt fick nå knäpp och atakerade en typ 1000gånger....)

Så vart det att ta in Spirv och Elegath så hem :) nu fika och plugg JIPPPIII nää...

or I walk to sleep in heaven ;)

Jaja ha en bra kväll/natt! :D
Sleep well..


Sary träning :)


Sary träning :)


lille Chili <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0