trött..

Vart en svin lång dag i stallet, både mysigt och jobbigt...
började med att släppa ut hästarna, städa tro det
 eller ej men jag städade AS noga super stolt!;)

sedan mocka + mat fix till, Chili, Sparven, Mimosa och Jaily
Så vare slappa en liten stund, sen så gjorde jag Yinthe och Shivas
Dock är det it så jobbigt att mocka och det, städningen är fan värst! ;)



så vare bara att ta in hästarna som skulle in till middag.
Så vart det mer städning och sen så vare löshoppning.
12 hästar hoppade, jag hade bara med Chili, han var så himla nöjd över att få hoppa.
Han är så fin allt såg så lätt utlille man hoppar som en katt ;)

Sen kvällsfodring...

Ja som ni förstår så har jag gått från 7.00-21.30 så mnin CP fot mår inte OK...
och så har jag sjukt ont i knäät och höften.. men nog klagat om det nu beger jag mig i sängegn!!:)



Sov så gott gott folk! ;)



världens finaste Chili <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0