galen poa ;)

vart ett dressyr pass med lille Spirv idag han var riktigt fin! :D
Han e så lugn i psyket med.. så kul! x)

Sen vart det en prommis med Chili runt Grundvik gud så nöjd och överlycklig häst han är nu..
hahah till en början var han styrbar men mot slutet hoppade han fram mest gulle ponnyn <3
Men nu ska han igång igen nu tycker han att han vilat färdigt :)

Men personligen tycker jag att ALLA hästar bör få en vila vinter och en sommar, de behöver också återhämta sig, eller varefall ta det lungt är det en häst som inte kan vila helt skrittjobba den då bara mysrid i skogen och annat, men låt de ta det lugnt ibland heheh(min åsikt)

Men nu ska jag dricka mitt te och sedan bege mig mot sängen där jag tänkte läsa några rader om visitering
sen slå igen ögonen för dagen.. ;) hehe pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0