hmm...

ont i halsen ochtre ridpass är ingen bra kombination... men tur det är först på kvällen det kommer.

Men nu kan jagknappt svälja lite te så det är väl inte helt ok, men ska nog gå och lägga mig snart :)
hoppade ju lilla Qc idag, han var inte lika tjurig idag, men han var sjukt rädd för ett hörn i ridhusetkonstig liten filur ;) nä men han var duktig han är ju inte gammal men ändå kämpar han på! :)

Så red jag Sparven en sväng, han var super pigg och spänd till en början... men så kom Ida Olsson på att FAN jag har ju Sporrar... jävligt smart!
Så tog av dom sen gick allt mcket bättre! :)

Veronica red Mimosa, så hoppade upp på henne en sväng lille gumman ;) hheeh
Ja så gjorde jag klart allt så vart det köra snigeln hem och så nu ska ajg gå och sova! ;)
GOD NATT gott folk!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0