hosfar!:)

hej, igår tävlade jag dressyr igen.. gick inte lika bra.
Sparven var litr ändå riktigt fine merspänd än på lördagen men är mycket nöjd över honom! :)
Chili tuffade på i full fart, kändes väl inte speciellt bra, men sedan sg jag att han troligen bitit sig i munen under klassen och kan vara dels därför han var så himla jobbig.
Så pratade ja med domaren sen när jah ridit och sådär, hon tyckte han var jätte fin emellanåt bara han skulle lungna sig såskulle det gå hur bra som hellst! så det var jukul varefall! :D

Idag börjar min två verckor långa prkatik på Näsvik! :D Jippi!
blir en rommis med mina små hjärtan idag! :D <3


Jag, Chili och Emma
DM seger 2010! =)

Btw: så har vi fått tillökning i familjen, två små hamstrar har flyttat in! ;) hehe gulliga nanting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0