jag lever!

hej jag lever ännu, har typ inte orkatt blogga nå x) hehe tänkte betätta lite vad jag gjort

Måndag
började med att släppa ut hästarna, mocka fixa. sedan skulle alla Li´s hästar skos :)
på kvällen vart det att hoppa Qc för Marie, det gick mycket bra han var betydligt piggare!
så vart det en liten prommis i skogen med Chili medans Emma red Shivas.
Sparven vilade :)

Tisdag.
började då med samma saker som gårdagen.
tvättade staketet runt ridbanan, krattade lite sedan vart det en uteritt med Tifony som var väldigt pigg och glad över att få komma ut. :) sedan vart det att raspa lite tänder på och så vaccin.
Så var det bara ta in hästarna för ja jag hade ju då jour.
Sedan vart det staden och färga håret på kvällen! mycket nöjd! ;)

Nu ska jag äta frukost och göra mig klar för ännu en dag i stallet ;)


hoppövning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0