mäster kocken är här! :)

thihi har just ätit god mat som Alle har lagat medans jag gjorde ingenting SKÖNT!!! ;)
vart lite wok medkyckling och nudlar och till det ris. det jag duger till var visst att duka...
då får ni veta hur bra jag är i köket, eller jag är typ bra om jag har ett recept och får göra på MITT sätt!!
eller vad säger vi Linn? ;) thihi

Jaja nu har jag dukat bort och diskat.. så nu ska vi snart ta snigeln mot ica för att sedan bege oss mot stallet för att ha kvälls jour och så ska jag rida min lilla Sparv! :)

har dock redan varit där en gång idag, tänkte mocka och så men då hade snälla Veronica gjort det och sådör så gjorde klart lite snabbt och så hem! :)

Men TACK snälla Veronica! :D


chili <3


kock! ;)


resultatet ;)

Puusssciiaaooo ahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0