snigellll... ;)

Hej nu är jag hemma eller ja det har jag varit ett tag men nu har jag planerat snart att bege mig isäng! x)
Idag har jag då ridit ut med Tifony
På kvällen har jag hoppat Qcför Marie, han var lite jobbig i vänstergaloppen till en början men sen såvat ja it vad som hände då var det som om han slutade tjura för det var för jobbigt så han fatta superbra vänstergalopp
men lille manhar kommit på hur himlastor han är och hurhan kan göra för att dra mig ur sadeln och fatta fel galopp... hm.. men sen vart det jobbigt så då sluta han och sköte sig igen! :)
Manfårväl tänka ppå at han är tre år och ca 173 hög.. svår sv'ngd poa häst ;) heheh
Ja men han är ju finändålillesnigeln!

Lille Sparven och Chili vilade idag :) imorgon blir det mys med båda!<3
Chili ska få en ordentlig borstning och putsning! :)
Sparven sska få n mysig skogstur tror jag.

Jaja nu ska jag göra mig klar för sängen god natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0