Tack! :)

Tack Susanne för svaret! :D man blir ju alltid lite orolig man har ju inte så bra koll på dressyren.. man vet ju bara att man nästan inte får ha någonting!! ;) haha

Jaja, gick väl ändå Ok idag, ponnyerna sköte sig mycket bra, Sparven var extremt lungn bara ryttaren som gjorde några tabbar... haha jaja sådant händer.
Chili var också mycket fin han var lite pigg bara i galoppen. men han visade sig ändå bra! :D hha
Imrogon tänkte jag mig att jag skulle reida ändå bättre, då jag rider ett program jag kan! thihi

Nu ska jag och snabb handla lite morötter till mina hjärtan så åker jag till stallet för att pyssla om dom en sista stund idag! :D <3

pusshej! :)


min fina sparv<3 kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0