<3

Måndag: Hoppade jag för Micke med Quantos, han var hur fin som helst och allt känns toppen bra! :D

Tisdag: Hoppade jag också för micke med Q och han var minst lika fin då om inte ännu finare, vilken liten pärla jag fått mig! <3
Sedan provade vi ut en ny sadel åt honom och hittade en bra JR sadel, eftersom han haft det sedan han kom och dom ligger bra på han så kändes det bäst att inte byta märke eftersom jag trivs i dem också! :)

Så till Näsvik och duacha min för tillfället gråa ponny, som gjort ett antal lerinpackningar. Men nu är han vit igen ;) Så han är snygg när vi ska åka på lite utflykt idag. Så nu ska jag börja packa ihop allt så vi kommer fram i tid! thihi


<3


En hopträning för Linda med Q :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0