Back to school!

God kväll idag har jag då varit på skolan efter ett skönt men på tok för kort lov... Men varefall så hade vi då Religion första lektionen vilekt jag inte har någon aning om vad det kommer handla om eftesom det enda jag fick veta var att våran lärare blev biten av en gris som hette petter när hon var typ 17år. intressant? hahah Ja sedan så vare nå genomgång om transportering och så första lektionen i hovvård det blir kul att lära sig! :) Efter skolan vare bara hem och vara lite hunvakt åt kajo som härjade runt som den tok han är.. Sedan stallet igen för motion av hästar. Quantos fick ett pass för Eva H, sjukt kul men mitt knä mår tyvär inte seciellt bra nu men det går väl över.. sedan en mys tur i skogen med Chili :) Nu e jag hemma och funderar skart på att sova lite eftersom man har skola imorgon igen då. Men imorgon är det hoppträning! :D jippi!!!


Haha i 1an ;)


hihi 1an

Kommentarer
Postat av: lajns

Snygga bilder men vem är den lejda på de nedre bilderna?:O

2011-08-23 @ 23:29:53
Postat av: matilda - du vet din vän som saknar dig

JAG SAKNAR DIG SÅ FÖRBANNAT MYCKET, IDA..!:(



Längtar tills dessa tre veckor har gått, då kommer jag till öjebyn, och då ska vi härja! Hör du det? HÄRJA ;D



LOVE U!♥

2011-08-24 @ 00:32:21
URL: http://www.matildaomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0