Duktiga killar! <3

Äntligen är min dator igång igen efter att en liten filur med namn Kajo tuggat lite fint på min stömkabel.. suck men nu funkar den! :D Så nu kan jag blogga lite mer..

Ja dom flesta börjar skolan idag, men andra börjar imorgon skönt! Ja idag ska jag varefall börja fixa iordning Quantos nya hage. Känns bra att få ta hem honom äntligen. Även om jag kommer sakna hällan och alla människor där så blir det bra att ha alla på samma ställe. Dock så ska jag träna varje onsdag för Lnda med båda King och Quantos blir kul! :)

Ihelgen har jag d¨varit och tävlat i vännäs med King och Quantos båda två har varit fina men väldigt pigga och lite små tokiga :)

fredag 1.10 med Q: Super super fin grund, omhoppningen hoppade han mig ur sadeln och så jag fick lägga en volt stanna och fixa till så var han super de sista sprången med :) vilken fin kille jag har <3

Lördag 1m med King: Super duktig och lydig i grunden, så sköte han sig bra i omhoppningen med men han förstod inte att han skulle hoppa ett hinder sedan när han förstod det vart han rädd för det så fick lägga en volt men bästa rundan ever. stolt ryttare :D
1.10 derby med Quantos: nolla, han var lydig och på plats men fortfarande lite väl busig så red för att hitta ett bra flytt och det gjorde jag minsan. vart en 13placering i denna klass :)

Söndagen 1.10 Med Q: två ned i omhopningen helt mitt fel, han inte ta ihop honom nog mycket eftersom ja inte kommer ned i sadeln lika bra med min älskade väst... jaja men jag e super nöjd över honom <3
King: Han var väldigt pigg och tokig idag, men fans inte en enda tvekan i honom och det är det som är skönt, äve om det blir lite tokigt i början så gör det inget. lille killen hade hört talas om att de hopade ut från banan dagen innan och funderade nog på att sattsa på det han med men som tur så stannade han kvar på banan. tog oss runt med tre nedslag, bra jobbat med tanke på att vi tog ett galopp språng i kombinationen hahah han e allt bra tokig den där kingen ibland ;)

Så jag är helnöjd över helgen, vilken mysig helg med duktiga killar <3

Men nu ska jag snabb äta frulle sedan till stallet måste ju se om min häst står kvar i hagen och så fixa massa saker runt om det :)

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0