INTEEE på plus nu!!!

Ja dagen har varit hur bra som helst så kommer man in genom dörren och vips så var den inte det längre.. den där lilla Kajo kan vara allt bra söt men idag ligger han INTE på plus! Mina NYA KL byxor jodå ett fint litet hålgjorde han geonom att bokstavligen bita tag medans jag går och ja så vart det ett fint hål.. Okej om jag harft dom ett tag men har typ använt dom 2-3gånger.... Såå ja inte de minsta på plus eftersom KL byxor är det skönaste som finns men kul att det är hål i dom fina nu då...... ååååååå!!!!





Vilken tur att min fina Quantos sköter sig varefall, han testar lite men var super fin stundvis och i slutet vilken fin pojk jag har :') <3 Imorgon är det hoppträning med båda bruna filurer det är alltid lika kul, ser fram emot det! :D

Nu ska jag se  Ghost whisperer och vara lite ledsen för mina byxor... :'/

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0