underbart! :)

Haft tre super mysiga dagar i Luleå, igår vart det ju som sagt fotboll och bio på kvällen, snacka om att jag saknar fotbollen... men tror inte alls min fot skulle palla med en enda spark just nu.. synd.. de van varefall med 10-2 duktiga brudar :) sedan vart det Harry potter i 3D skojsigt, den var då bra :D sedan idag vart det uteritt med felix och Lousi sjukt kul hoppade lite träng hinder, helt sjukt hur kul det är att hoppa i skogen! ;) hahaha Så hoppade Klara Felixen en sväng duktiga är de. Efter det vart det lite pizza, sedan hopptränade Klara med Spirv. Gick super super bra så himla duktiga de är :') <3 Så tog ja bussen hem och red min fina Quantos som vanligt mår så bra när man fått rida honom. Sedan hämtade världens finaste syster mig och så hem till dukat bor vars Ida Rosengren gjort middag underbart inte sant? =D så nu myysss med syster <3
Så här regnade det typ när vi red..
Kajo den galna hulliiggaanneen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0