Äntligen är datorn fixad! :D

Nu är min dator äntligen fixad! :)

Idag är det sovmorgon till 10.25 sjukt skönt eftersom ja kände att ja behövde sova ut så passa ja på idag. Igår hade vi också sovmorgon, då steg ja upp och hoppade Quantos på morgonen eftersom jag skulle till naprapaten på em så efter det får man inte rida eller anstränga sig. Q vad pigg och glad lite busig men de är han ju ofta numera ;) thihi

Idag så flyttar jag med Quantos tillbaka till Hällan :)
Det är tur de int eär så långt till näsvik så dom blir inte av med mig så lätt inte. Sen så ska jag ändå så klart rida bästaste Kingen! =D tur det fin pojken!

Men nog om det nu, nu måste jag snabb ducha sedan skolan för lite hovvård med Benkis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0