Dag 2

Ja idag ska jag tydligen berätta vad det bästa och det sämsta med mina hästar är... jag föredrar att skriva vad det bästa är :)

Det bästa med Sparven är att han alltid ställer upp för en, han gör alltid sitt absoluta bästa och försöker även hur fel man sätter honom. Det är väl det allra bästa med en ponny, att de aalltid finns där och ställer upp för en? :)
Självklart s gör Chili de med, men det bästa med honom är väl att han har rätt inställning till jobb och är snabb och vändebar på tävlingsbanan. Han älskar att stå i ramljuset och så klart att leda ärovarven den lilla busen ;)
Sämsta vet ag inte riktigt vad jag ska skriva är väl då med Chili att han inte går att blåsa upp till storhäst! hahaha Nä okej seriöst då, de enda jag kommer på är att man inte kan slarva framför hinder. Men det är ju inte dåligt det heller för annars lär man sig ju inte rida?? Så tyvärr de har bara positiva saker! <3
Sparven är det väl att han inte kan galoppombytten med detta håller han på att lära sig nu så :) Förut så kunde han lätt späna till men det har som börjat att försvina. ja så där, Då vet ni <3


Denna är så klockren!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0