Dag 6

Något speciellt med mina hästar hm..
De har båda en personlighet utan dess like och är mycket speciella på många sätt men ja vet inte vad man ska ta så tar bara något då :)
Sparven är speciell på många sätt, men den gulligaste saken är att han är så extremt snäll att ha och göra med, man kan lämna honom i gången och gå iväg typ 10min och han står kvar där vars man lämnat honom, bara man säger stanna innan man går. visst är han gode gullig ändå lille lydiga pojken! <3 hihi
Chili han är ju också speciell på många sätt men en speciell sak som jag absolut ser som något positivt är att han älskar sig själv och ser sig själv som den stjärna han är. han älskar verkligen att se på sig själv, ex när man rider förbi speglar ser man hur han sneglar in i spegeln thihih :-) sötisen <3
Dessa små ponnyer kan jag bara erkänna att jag rider och tar hand om med hela mitt "hjärta" jag skulle verkligen göra vad som helst för dessa små krabater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0