Guld kimpen Chili<3

Ska snart hoppa i säng, just ätit lite kvällsmat och nu ska jag och Ebbis hoppa i sängen som sagt :) Träningen idag gick mycket bra, Chili är en guld pärla utan dess like! <3 thihi

var "serier" på längsidorna och sedan en breeedddd trippel i mitten, jag är ju sjukt rädd för trippelbarar efter att jag och S gick omkull föra året.. typ men nu börjar det släppa skönt! :)

Jaja sov så gott nu alla trötta små filurer pusshej! ;)


Chili sov när jag kom och skulle hämta honom söte lille pojk! <3


Här kämpar Shivas och Chili med att masakera Cs hage... suck tur de är söta ;)


Det ska ju då gå en planka här med.. men den är booorrrtttaa :O hahaha ;)

GODNATT! ;)


zilke! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0