hallelujah♥

Sjukt skönt att få helg redan på onsdag :) så idag tog jag lite sovmorgon och så har jag bara slappat och tagit det lugnt hemma. provade dock Zomba vilket var riktigt kul hihi :) Ikväll blir det munksund simhall med Lisa så får vi se vad som de har att bjuda på. det kan nog bli kul eftersom jag verkligen älskar att vara i vatten =)
Men nu ska jag snart åka till stallet men måste snabb äta något före :) ska nog skutta lite med Sparven =)
lille King :)
Måndag: Red jag mattis på skolan dressyr :) Hoppade Eleganth King och Chili bana för Marie. alla sköte sig super bra :D ja då vet ni.
: Red jag för Eva H med sparven han var duktig, börjat träna galopp ombyten vilket lille man har svårt för... men nu ska det läras in =) Så vart det att skritta ut med lille Chili. <3
Pusshej
finaste bilden? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0