Livets val..? haha

Haft en sjukt skön dag på skolan, Först vare mässa från 9.00-11.00, där kolla vi runt plockade på oss lite gratisrylar och kollade utbildningar! :) Jag har ju som nästan bestämt mig för att jag vill g Ekonomi men nu så vet jag inte vart jag vill gå. De har en super bra utbildning i Ume vilket jag är mest inne på, men så lysnade jag på en från göteborg och den verkade också riktigt bra så får allt se! :) tandhygienist låter också helt ok, fast jag är väl inte speciellt förtjust i tänder om jag ska vara hlt ärlig.. :P hihi

Jaja valet är svårt men det är ju minst ett år bort så vi får allt se vad som händer! :) hihi

Sedan vare tillbaka till skolan och ha Engelska, skulle då se filmen stolthet och fördom men orkade typ it se den då det var n CP i början och så drog hon tven så jag it såg så vart att prata med Matilda hela lektionen. kan ju säga att det var den rolgaste engelska lektionen jag haft! :)

Nu ska jag snart äta, sedan blir det att åka till stallet för att ta hand om mina hjärtan! <3

pusshej




Eleganth :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0