Randigt det nya modet? ;)

Skönt att äntligen komma hem, fixat och donat i stallet hela dagen. ridit ut med Chili och litte dressyr med Sparven varmt och skönt är det ute också! :D äntligen! Jaja men varefall så han jag till och med me att klippa lilla Chili vart riktigt snyggt eller? ;) hahah nä men tur han är snygg i sig själv! hihi

Ja men så en lite tråkig sak är att jag knappt kan kolla till vänster med huvudet.. något som inte står rätt till i nacke/rygg känns det som.. det är som att någon sticker en kniv rakt in å en speciell punkt då.. :/ hoppas det är borta imorgon! Nu ska jag gå ned och äta lite middag och sedan packa mina saker. Ha det bäst pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0