snabb info ;)

Red matrix på skolan idag, kändes väl inte riktigt världs bäst just idag. kanske inte så konstigt -30 ute... brr kallt nanting!
Tyvärr så vart hoppningen inställd på grund av kylan idag.. men så kan det ju vara ska rida sparven en sväng i ridhuset och Chili funderar jag ännu vad jag ska göra med. Nu ser jag fram emot helgens träning för Micke med laget kul att träffa alla brudar igen! :)
Igår var jag och mor på ABnian, det är alltid lika kul att vara förbi där! :)
lägger upp bilder senare, ska strax äta sedan måste jag iväg till stallet.
Kan ju då bara säga att jag haft min nya dunjacka idag på skolan den var mycket skön och varm! :D jag har inte ens fryst i den idag underbart! :')
Kram på er! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

Gött med dunjacka när de e så kallt ;D

2011-02-14 @ 18:34:58
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0