solen lyser ute :)

Hemma från skolan skönt nog redan! :-) Fick sluta tidigare eller jag skulle fara hem och jobba istället för att sitta på skolan till halv 4.. så ta bussen hem och vara hemma typ 5.. :-) Skönt!

 

Ikväll blir det stallet och ha jour, rida ponnyerna och kanske se lite Sigrid träning med vi får väl se :-) Solen lyser ute och jag skulle vilja bara mysrida och önskar att solen hade värmt lite men inte det.. :-/ men men så är det att bo i Norrland..

Lite kul är det när man känner våren komma lite närmare så är det som om man känner tävlingarna komma, till och med vissa dagar å kan jag tänka idag känns det som en underbar dag att åka och tävla.. ja om ni nu förstår mina knäppa förklaringar så lyckas ni bra ;)

Längtar helt sjukt mycket efter tävlingarna nu!!! innan detta så måste jag verkligen till ABnian och inhandla lite nya prylar inför den kommande säsongen hihi :-)

 

 

Elitmys hos olli :)

 

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0