Uppdatering.. :)

Så himla fult skrivit flera inlägg men helt glömt bort att publicera dom.. smidig man är!? :)

Fredag så vart det en ute ritt med både Sparven och Chili mycket nöjda hästar! :) Inser som att jag verkligen älskar att rida ut det är så sjukt mysigt :) thihi på kvällen vart det att vara med Elin och Co så drog vi en tripp till norrfjärden.  Var väl där ett tag sedan till Elin :)



ladugården på skolan! :)

Lördag: hade jag jour så tillbringade nästintill hela dagen i stallet. Var inte speciellt jobbigt att ha jour då snälla therese och micke hjälpte mig in med hästarna. tack tack! så pyslade jag på med lite städning och skurning, så vart det ett barbacka pass med Sparven på plan! :) Han sköte sig prima, så var jag lite besvärlig med han och tränade tilllit gölle ponnyn <3


visst var den gullig? :)


Amour :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0