Helg dåå! :)

Helg nu då! =) Genomfört ännu en meingslös dag på skolan.. första lektionen saknade vi lärare så då vart det kolla grisarna och sedan typ se då en ko skulle kalva. Sedan på samhälls vart det att se film en sådan som jag dessutom redan sett... nödvändigt? Eee nää.. men men så kan de ju vara :) Nu sitter jag och väntar på att marietta ska hämta mig.

Idag blir det stallet för att rida lille gubbarna sedan så blir det att fara och vara med Elin och CO. jjaja men nu ska ja kolla runt lite här! =)

Igår vart det simhallen med Lisa, vart ett Aqua bike pass vr riktigt kul. så rekomenderas till alla människor som gillar vatten :)



Igår gjorde jag även vägarna allt mer osäkra då ajg övningskörde hem från skolan ;) hahah


söt tim! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0