sweet <3

God kväll, kom just ut ur bastun sjukt skönt! :) Idag var det behövligt kan jag lova. hoppade först King och sedan sparven , de var super duktiga idag. Övningen var 4studs vars vi höjde på tredje studset eftersom bra övning! :) Andra långsidan var det två tripplar med 5/6galoppsprång mellan. sjukt bra träning för min hjärna! :) lilla King fixade det på 4galoppsptång också. haha söte! Sedan efter att jag hoppat klart var jag ut en sväng med Chili i kylan, akn ju då säga att det var sjukt kallt idag! :O men men thihi

Imorgon blir det att fara till ABnian med Emma, var ju där nyss men det är ändå alltid lika kul att åka ditt! :D
Ja men nu ska jag verkligen lägga mig och sova så jag orkar imorgon! :D


Körde lilla poker idag! :)


Glen gordon mössa från ABnian :)



God natt sov gott världen!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men Gullnos !

2011-02-22 @ 09:56:11
URL: http://www.abnianhastsport.e-butik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0