ABnian :)

Precis hemkommen från den lilla trippen till Älvsbyn/Abnian, super mysigt och trevligt var det. Jag ansåg visst att jag behövde ett par till ridbyxor från Animo som jag kollat in ganska så länge. Redan då jag kom hem hoppade jag i dom ännu en gång bara för att pröva dom "igen" haha sjukt nöjd de är verkligen sköna i klass med GPA! :)
Sedan vart det då en ny säkerhetsväst då min gick sönder tyvärr.. Sist vi var där så beställde snällaste Susanne hem en likadan åt mig då jag verkligen gillar min! =D Har inte alls tyckt om väst tidigare men denna tycker jag är helt okej.


Visst är de gudomliga? ;) Men nu funderar jag även på ett par vita... hmm... hihi

Nu ska jag slå upp matte boken för att kolla in lite före mate provet imorgon.. :)


mina kunskaper nu ;)



Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Snyggaste brallan på snygaste tjejen! ;)

2011-02-23 @ 08:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0