God morgon :)

Mycket nöjd över gårdagens träning! :) Chili var laddad och gjorde verligen sitt bästa lille man. hoppade super bra men insåg verkligen hur stor skilnad det är med varm ridhus + bäls och kalt ridhus+ bäls. Eftersom mina har fått ha längre päls iår så vart det lite varmt... hahah så jagade han upp sig till 1000 av glädje! ;) sötte lille chili<3
Jag vägrar klippa dom nu för det ska bli super kalt igen så vill inte att de ska frysa. Så det ser ut som små björnar! ;) speciellt sparvens ben.

Nu ska jag gå och äta frukost sen träning med sparv :)


isbjörnen <3 ;)

Kommentarer
Postat av: linn

Haha ja fast ido, värmen i ridhuset på hällan är trasig så jag tyckte det var rätt kallt i helgen;) hihi

2011-01-15 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0