God nattttt :)

Hemma igen efter ännu en slapp jour, kom till stallet strax före 3. tog något språng med Zilke, gick mycket bra smet på sidan någon gång med dock bara när jag tappade benen annars sköte ho sig. så passade jag på att hoppa Sparven när hnder ändå var framme han var då AS pigg, tyckte det var super kul lille man :) Sedan så skulle jag ta in hästarna men tro det eller ej för andra dagen i rad hade snälla Tobbe tagit in dom när jag red. man kan ju inte annat än att tacka honom!! :D Så ett STORT tack till tobbe! :D Sedan hoppade jag studs med lille Chili som var mycket pigg och glad och visade akrobatiska konster ;) haha han är allt söt han inte en dag äldre blir han heller hihi Nu är jag hemma och ska lägga mig och se film med sis <3 pusshej

Kommentarer
Postat av: MEREI

- godnatt !

2011-01-02 @ 23:20:58
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0