helg :)

Ja god kväll :)
Dagen har varit helt full av saker, jobbat 7-16.00 idag var lite skönt trotts allt. Sov ju i Emmas lägenhet grymt skönt kan jag säga steg upp 2 min innan jag började :) så mös jag ju med Nisse och Milli igår kväll de är helt sjukt hur fina katter det är. Är ju typ helt kär i Nisse! <3 hihi

Men varefall så gjorde jag klart hästarna till Matilda sedan red jag ut med Mini och så dirr efter att jag slutat så vart det att hoppa King som sköte sig prima. Hoppade en linje med räcke 4galoppsprång till oxer. Så vart det dressyr med Chili som också sköte sig mycket bra riktigt fin mycket öppna och sluta. sen vart det att rida Shivas vars vi plockade fram ett räcke så provade jag skutta lille man han var så duktig! :D thihi han kommer bli fin han. Så nu e jag hemma :)





Nyår :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0