I'm here for you because I want it!

Hemma nu från skolan, och idag tar jag helg, skönt även att ha gjort bort alla jourer för denna gång med :)
Igår red jag ju då dressyr för Eva H gick super super bra så himla kul! :D Nu ska jag bara fundera ut ett bett till lille man :) hihi Funderar även om jag ska dra mig till far ett tag före jag åker till stallet idag :)

Tanken för dagen var ju gym men den ändrades undr skolans dag och jag tappade taggen... så nu ska jag bege mig mot min far på en stund för att kanske hinna göra lite saker :) thhih



hahah

Men nu ska jag kolla runt efter något lämpligt bett :)

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Hoppas du hittar något snyggt bett! :D

2011-01-26 @ 17:03:57
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0