Rid frunderingar :)

God morgon skönt att inte sova bort hela dagen :) vaknade nu och tror till och med jag ska stiga upp snart. Idag vet jag inte vad som händer och sker men inge jobb eller liknande :) thihi funderar vad man skulle ha gjort med ponnyerna idag. skulle vilja träna styrka med Chili så undra om jag kan få Emelie att ofra sig att tolka, han älskar att få kämpa lille man :) Sparven tror jag allt att det blir ut och så lite dressyr kan vara bra. Men vi får se planerna kan ändras fort beroende på väder och vind. Nu ska jag gå och äta frukost :)


pappa och sparven :)


Sparven <3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

¨Fin polle! :)

2011-01-08 @ 12:45:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0