men åå

Gud nu måste jag skärpa mig... ska ta tag i det här nu igen! :)
men helt allvarligt så har jag inte orkat alls varit sjukt trött. Men igår vart det att skritta ut med Sparven och sedan en kondis sväng med Chili vilket verkade vara extremt uppskattat av honom. det är ju kul att lille man har sådan kämpar glöd! :D

Idag har jag varit i Luleå och tränat vilket gick sådär då den andra manen (sparven) tyckte att man kunde sringa lite fort. Men han hoppade bra språng och var fin på så viss men tror jag spände mig också och red inte som jag brukar.. jaja så kan det vara ibland :) Emelie har skrittat ut med Chili vilket också hade gått bra!

Imorgon väntar micke kurs! kommer ni och kollar?? ;)


tiff gumman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0