Älskar er! <3

Åå jag blir så lycklig! sparven var super super fin idag hopade så himla bra! :D hoppade en bana mellan 1.05-1.20 utan problem och han var super fin rund och fin i sprången så språng kurvan är mycket bättre! :D hihi Asså förstå hur lycklig man kan bli av ett sådant pass :)



Asså ibland kan jag ju då säga att jag har varit less på alla motgångar och i de lägena har jag haft turen att ha lilla Chili också annars vet jag inte om jag hade ståt där jag är idag :) Så jag måste bara tacka mina underbara stjärnor för att dom tagit mig ändå hit i min kunskap och ridning. Men jag är så himla glad att jag valt att ha kvar min lilla sparv det sista ponny året. Denna ponny har lärt mig så otroligt mycket och det är jag så himla tacksam för!! <3 Tack till mina underbara hästar <3 och så klart alla ni som stöttat oss genom vått och torrt! :D

TACK!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0